lørdag den 5. april 2014

Lidt påskestemning i stuen.....

 
Lidt påskestemning skal der ind i huset...
Jeg må indrømme at påsken aldrig rigtig har sagt mig noget - men jo større børnene bliver og de får kendskab til påsken - ja så bliver man da mere opmærksom på at den tradition skal man holde ved lige..
Så på mine gæslinge grene kom der lidt påske pynt op som stammer fra Jespers familie, super søde og rigtig fine.
Jeg har været i gang med at lave barselsgave til min svoger og svigerinde - ogblev færdig med gaven den anden dag, så nu er jeg klar til hans ankomst snart..
Også har jeg fået tid til at lave lidt ekstra småting til det forestående loppemarked sidste søndag i April, det foregår i Langeskov og jeg glæder mig helt vildt, det er altid så hyggeligt...
 

Jeg fik brugt noget af alle mine stofrester til at lave disse søde vimpler , så håber der er nogen der vil få lyst til at have dem hjem og pynte på deres værelser...:-)

Halskæder er der også blevet lavet, stjerner, ugler og sølv kugler..

Små nøgleringe med trækugler hvor jeg har sat HOMEMADE stempler på, de er bare så fine i mine nøglebundter...


 
Men der skal laves flere små ting i form af hårelastikker med blomster på, flere af mine øreringe i fimoler og hvad jeg ellers lige kan finde på at lave....
Men Men Men, jeg har en travl uge foran mig med overarbejde som jeg er nød til at tage om morgenen, da jeg har rigtig meget der skal laves færdigt, og ja så er der fodbold, skole hjem samtale, svømning og forhåbentlig får jeg tid til at komme lidt mere i gang med min løbning....
 
I må alle have en rigtig god uge.... :-D)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar