onsdag den 23. april 2014

Dejligt påskeferie vejr fuldendte ferien....

En dejlig påskeferie er slut - desværre også alt for kort....
Så sluttede vores påskeferie også, vi havde kun de 5 helligdage, men kunne da godt have brugt nogen flere..
Vi fik lavet en masse i haven, var en tur ved stranden og fandt nogen fine sten til rundt om vores frugttræer, dog havde vi ikke fået nok med, så jeg er nød til at skulle afsted igen men det passer mig rigtig fint for jeg holder meget af at være ved stranden, det har en dejlig beroligende effekt og jeg nyder i fulde drag at sidde der og bare nyde udsigten og de dejlige lyde..
Vi fik lavet bål en af dagene med snobrød, vi voksne fik en rigtig god bøf, og vejret var bare det dejligste forårsvejr hvor vi spiste i haven for første gang i år..
 
 






 
Jeg har prøvet at så blomster i krukker i år, de her bliver til Liljekonvaller, det er en smuk blomst og endelig er mine drenge så store så de godt ved at de ikke må smage på sådan nogen ting...


 
En gren krans fra mit blomsterbinder kursus i efteråret fik nogen fugle på også var de klar til foråret...















Ingen kommentarer:

Send en kommentar