lørdag den 12. april 2014

Min lille nevø kom til verden i nat...:-D Han er så lækker....

En noget hektisk tid..

Lige for tiden har vi bare rigtig travlt - Jesper er ved at lave min lille nye bil færdig, det tager tid efter arbejde, ja så er der alt det man nu skal som familie, så tid til kreativt er der ikke så meget tid til..
Dog har jeg fået lavet lidt til min lille nye nevø som kom til verden i nat, dejligt han endelig ville komme ud til os..:-)
Så vi tog hele vejen til Hvidovre sygehus i dag for at se det lille vidunder og han var bare super lækker, uhmm.... lige til at spise også bare duften af nyfødt er fantastisk..
De blev heldigvis rigtig glade for det fine barnevognstæppe som jeg har arbejdet længe på, samt den fine uro som jeg synes var så fin, derud over fik de en fin body, en H.C. Andersen bog med 6 eventyre og et par små sutsko...
I morgen tager vi på Bondegårdstur til min Morbror og Tante som holder et arrangement for Jesper`s arbejde, det bliver hyggeligt at "se Køerne danse"...
Ja også er den weekend også væk, så godt der kun er 3 dage til påskeferie, for det trænger jeg godt nok til...:-D ( og det gør vores have også...)

Jeg håber jeg får lavet en masse kreative ting i påskeferien, men ellers får jeg måske bare tid til at slappe af..
RIGTIG GOD PÅSKE TIL ALLE....








Ingen kommentarer:

Send en kommentar