onsdag den 30. april 2014

Flere makeup tasker...

Ny Makeup taske til mig og et penal hus til Frederik...
 
Jeg er helt syg med disse penalhuse/makeup tasker som jeg endelig har afprøvet, så dem skal jeg have lavet et par stykker mere af..
Min blev i lidt sarte farver - mens Frederik`s  blev med brunt stof indvendigt med lidt farver i.
Næste projekt bliver et Mini Ipad cover til Frederik`s nye Ipad som han har fået i skolen, så kan det være vi kan beskytte den en lille smule mod slag i skoletasken.
Samtidig med at jeg skal have lavet lidt flere af dem har jeg fået en lille opgave - en madras/sengetøjs holder til barnevognen som jeg også havde til mine dagpleje børn, til en god veninde som lige har fået en lille pige, så skal endelig ud og finde noget pige stof.... Jaaaa....:-D
Der kommer billeder når den er klar.
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar