torsdag den 8. maj 2014

FINE FINE LOPPE FUND......:-D

Mine loppefund.....
Forrige weekend havde jeg en stand på det lokale loppemarked hos en god veninde - og jeg fik  da solgt en del selv, men jeg fik nok noget af det fedeste med hjem...:-D
Hos nogen ældre Damer og Herre fra Plejehjemmet fandt jeg disse lækre sager - jeg ved ikke om det er noget af værdig men for mig har de en speciel værdig, jeg synes de er så flotte så glæder mig til at få dem brugt rigtig meget nu når det gode vejr kommer...:-D
Brandbilen var også et rigtig godt køb - 200kr og mine drenge er helt vilde med den, de drøner rundt ude på vores lille stille vej og ringer med klokken og ja de kæmper jo også lidt om den, men brugt det bliver den i hvert fald...
Billedet fik jeg for bare 15kr, Emil blev rigtig glad da det blev til hans værelse - skildpadderne snakker vi meget om, det er bare et fantastisk billed..:-D
Vi havde en rigtig hyggelig dag min mor og jeg, og overvejer da om jeg skulle med på et andet med nogen af alle mine hjemmelavede ting som gik rigtig godt.
 

 
 
 Et par dage efter skulle jeg lige forbi den lokale genbrug for at se hvad jeg kunne finde at lækre sager - og VUPTI så lå dette fine sengetøj der så det måtte jo med hjem.

 
Mit første færdige tæppe - dog er der kommet lidt for mange masker i nogen af omgangene - så det buler lidt og jeg har prøvet at stryge det, men kan ikke få det glattet ud, er der nogen der har nogen gode råd???



Ingen kommentarer:

Send en kommentar