lørdag den 24. maj 2014

Fisketur - flotte blomster - god mad og lidt havearbejde.

Jeg har været ude i vejkanten og finde lidt flotte blomster....
Nu har jeg hver morgen kørt forbi disse lækre lupiner og tænkt " dem skal jeg over og hente nogen af"...
 Så i dag efter en hel dag på fisketur med Jesper`s arbejde - hvilket var super hyggeligt, tog jeg cyklen og kørte afsted..
Jeg fik plukket så mange at jeg var nød til at lave to store vaser fyldt med dem og lidt hvide blomster også fra vejkanten, de lyserøde ude fra haven der lige er sprunget ud, jeg elsker bare at have alle de dejlige friske blomster..
Her sidst på aftenen fik jeg lidt tid til at fjerne lidt ukrudt i haven mens Jesper lavede mad - der er bare noget fedt og lækkert over sådan en flot grøn have som er sprunget ud over det hele..






 
Aftensmaden blev indtaget på terrassen i dag, fedt endelig at kunne sidde udenfor og spise....

 
Nu står resten af weekenden i hyggens tegn - i morgen skal vi lige passe en baby på 5 uger et par timer, det skal nok blive hyggeligt.. :-D
3 dage i næste uge også har vi 4 dages fri, det er jo bare så skønt...
Må i alle have en super dejlig weekend.... :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar