tirsdag den 3. juni 2014

Sol Sol og dejligt vejr....

 
Alle mine dejlige blomster herhjemme...
Jeg købte en lækker buket nelliker til mig selv den anden dag - og de har den flotteste koral farve i kanten.
Der er ikke noget bedre end en flot buket i min flotte kähler vase, hvis jeg skulle vælge vil jeg allerhelst have en flot buket afskårne blomster i stedet for bundne buketter, men jeg bliver selvfølgelig altid glad for det hele..:-D
Alle burde lære at være glad for de små ting i livet - ikke alt behøver være stort dyrt og flot...:-D
Jeg kom til at tænke meget over tingene i går, hvor meget tid man egentlig bruger på sit arbejde, rengøring, madlavning og alle de andre daglige gøremål man nu har, og hvor lidt tid man egentlig har til at nyde sine børn mens de er små, have nogen hyggestunder hvor det bare handler om dem og os.
Mit liv skal i hvert fald ændres lidt på nogen punkter så der bliver mere plads til at nyde det gode i livet..
 
Så i går startede jeg med at lægge mig i hængekøjen efter aftensmaden - lå bare og lyttede til fuglene der sang og kiggede op i himlen som var så dejlig blå med små hvide skyer på vej.
Emil øjnede at jeg lå dernede og kom ned og lå sammen med mig, vi viskede og talte fuglene der kom forbi, kiggede på skyer om de lignede noget og bare nød stilheden.
Fedt hvis jeg kunne lære at være lidt mere i nuet...

 
Vores store flotte rose som står på vest siden af vores hus og som vi fik af nogen dejlige mennesker fra Jesper`s hjemby Nykøbing Sjælland - er netop sprunget ud de sidste 2 dage, og det er bare de flotteste lyserøde roser der kommer.
Normalt plejer jeg at have masser af dem indenfor- men den har været plaget af bladlus de sidste par år, så nu vil jeg nyde den udendørs i år.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar