tirsdag den 10. juni 2014

Perler i lange baner....

                                        
 
 
Lidt nyt til bordet....
 
I dag fik jeg lyst til at lave noget nyt til min spisebord - så fik brugt lidt af alle mine træperler og de nye perler jeg fandt i Søstrene Grenes den anden dag... Deres tyggegummi perler bare i de flotteste pastel farver...
Og forkælede mig selv med en buket smukke roser...
For tiden elsker jeg at lave Hame perler sammen med min store dreng, han er lige så kreativ som jeg selv, så vi får produceret en masse i disse dage. Ude på terrassen med en god kop Chai latte og lidt perle motiver, så er der dømt hygge.
Men jeg håber min energi kommer godt tilbage de næste par dage for har en nederdel jeg gerne vil have syet, men " kommer tid kommer råd"...:-D 
 
                                         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar