tirsdag den 3. juni 2014

Mine kreatitioner strækker ikke så vidt lige for tiden.....

Det bliver ikke til så meget....
Men jeg vil prøve at få lavet et sæt nye grydelapper, jeg var egentlig bare gået i gang med et par lapper, men fik lyst til at lave de større.
Bagefter laver jeg en bagside af ensfarvet garn og hækler dem sammen med en strop i.
 
 
Ja det her skulle faktisk blive til et tørklæde til vinteren, så nu må vi se hvad det bliver til...


 
I dag var jeg en tur i stof og stil og faldt over nogen søde runde kugler som lignede en masse ståltråd viklet rundt om hinanden - det mente jeg dog godt jeg kunne lave selv så gik i gang med det samme og fik disse søde øreringe ud af det..
Jeg har købt de sorte ringe i stof og stil, så de koster ikke mange basseøre at lave.. Jeg kan kun anbefale at lave dem, de er virkelig søde i.

 
Og ja strygestof har jeg længe tænkt på at det skulle jeg da prøve - så den gule købte jeg i dag og fik lavet en rigtig sød sort T-shirt om til en rigtig smart T-shirt...
Jeg vil lige give et lille billigt tip videre - det sorte der ses på min finger er en helt almindelig elastik/gummibånd som jeg har snoet rundt om to gange også har man en fin ring der kan skifte farve hele tiden efter hvad farver man har dem i..:-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar