torsdag den 8. maj 2014

Alene tid....

 
ALENE AFTEN.....
Jeg har brugt aftenen alene - Jesper skulle være sammen med en god ven, så jeg planlagde ingenting - jeg skulle bare være mig selv, hygge mig med en god  Chai Latte, få lagt lidt ind på min blog som jeg ikke rigtig har haft tid og overskud til på det sidste.
Tiden er der ikke så meget mere efter jeg er ude og arbejde 37 timer - det virker dog lidt absurd da jeg før har arbejdet 48 timer om ugen som daglejer, men man er bare privilegeret da man kan nå lidt af de daglige ting, dem skal jeg så nå om aftenen nu og det går jo desværre ud over min tid til kreative ting... :-(
Men jeg satser på at få lidt tid i weekenden - Frederik skal til Mormor og Morfar, og tror helt sikkert at Emil og faren finder på noget sjovt...
 
Nu skal sengen passes så jeg er klar til at komme på arbejde i morgen..
Sov godt derude...:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar