torsdag den 8. maj 2014

Et fremtidigt projekt.....

 
Jeg er blevet helt syg med at sy disse lækre Makeup tasker/penalhuse, så disse to er lige kommet til...:-D
( Link til DIY i tidligere indlæg...)

 
Næste projekt skal være at jeg skal prøve og sy en nederdel til mig selv - vi vil gerne i kreaklubben finde et mønster til en nem nederdel i A facon, så håber denne er god...

 
Et lille træ i fine sugerør jeg fandt i Søstrene Grene...

 
Min Hortensia Syren er ved at springe ud - den dufter dejligt og står ude ved vores ingang så nyder den hver dag jeg tager afsted og når vi kommer hjem igen...


 
Årets første rabarber høst - jeg har foræret dem væk da jeg jo ved der kommer mange endnu...:-D

 
Til sidst fandt jeg disse søde figure til postkassen i Netto - dem var jeg nød til at skulle have, så nu sidder de derude, men når man lige får kigget på billedet kan jeg da  se at skriften skal under billederne.
Hvad synes I??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar