onsdag den 15. april 2015

Panda nederdelen blev færdig.....

En kylling og et næbdyr blev til.....
 
Jeg fik fat i det fineste mønster til at lave et næbdyr - så skulle da helt klart afprøve det, så Jobbe blev til og jeg fik også lavet et par stykker til arbejdet - en til min lille nevø og en til min lille niece - men er slet ikke færdig med at lave nogen, for synes den er så sød.
Fødderne og næbet har jeg lavet i velour så det er ekstra lækkert at røre ved, og den er ekstra sød hvis man laver den i Liberty stof- det havde jeg dog ikke noget af.
 
 

Kyllingen er en jeg selv har lavet men jeg fik også fat i et  mønster til en ælling, så den skal også snart laves..
Men sød det er den da. 

 
Så blev jeg færdig med min Panda nederdel som jeg er super glad for og den pink var den første jeg fik færdig, de blive dejlige til sommer med leggins under.
Jeg kan henvise til Stofkiosken.dk og stofgiganten.dk som har nogen rigtig lækre metervare, lidt flere forskellige end dem man kan finde i Stof2000 og Stof og Stil.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar