lørdag den 18. april 2015

Rødbeder, Chilier og Gammel gyngehset....

Lidt loppefund der trænger til en gang maling...
 
Jeg har fået denne dejlige gyngehest som jeg har en plan om skal slibes også skal den måles en rigtig flot farve og have noget fedt retro tapet på sædet, så bliver den bare så lækker...:-D
 
 
Kurven der skal bo på terassen i år sammen med den lyseblå dug - glæder mig så meget til at det bliver vejr til at kunne opholde sig derude og holde varmen...


 
Vi har i dag fået forspiret vores rødbede frø og chilier, i gamle konserves dåser hvor jeg har taget papiret af og vasket dem engang , så bukkede jeg den skarpe kant ind med en knibetang også kunne de fyldes med jord.
Der skal laves lidt flere dåser så jeg kan få forspiret mine ærter også...
Drivhusene er fra Ikea..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar