lørdag den 2. maj 2015

En tur forbi Fakta - og lækkert stof kom med hjem....

Gang i mine drivhus....
Så kom der godt gang i mine drivhus.
Ærterne er ved at være ca. 6-7cm høje, Rødbederne har også en rigtig god højde, så er bare spændt på om de kan tåle at blive plantet ud senere.
Vi fik også plantet chili frø - dem er jeg meget spændt på om vi kan få lavet til små fine planter.
 
Jeg kom forbi Fakta den anden dag - og fandt dette lækre stof som jeg bare ikke kunne gå forbi uden lige at tage et ekstra kig på, og måtte da også have lidt med hjem, så er nu i gang med at lave et betræk til min symaskine så den kan stå fint dækket til når den ikke er i brug.
 



 
Inden så længe kan jeg få plantet mine selleri ud i haven også..

 
Jeg elsker denne blomst - ved ikke hvad den hedder men synes helt bestemt at den er vildt dekorativ, så gav mig selv en buket..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar