mandag den 25. maj 2015

Pinterest er min " Bedste" nye ven....:-D

 
Pinterest er min ven...
Jeg er blevet noget så glad for Pinterest - et vildt fedt sted at finde gode ideer hele tiden.
Så jeg har været meget effektiv bruger af det her på det sidste, denne gang faldt ideen på at lave blomster pinde til mine højbede med krydderurter og grøntsager, og det lykkedes til dels, dog vil jeg gerne have skriften lidt mere frem på de næste jeg har tænkt mig at lave og de skal laves i helt hvid tror jeg.
Jeg har lavet dem med fimo ler som jeg har rullet til en lang pølse og trykket dem flade eller med en kagerulle, brugt små stempler ( som nogen gange kan købes i Tiger)  til at lave skriften med, og bagefter brændt dem i ovnen ved 110 grader i ca. 15 min..
 
I dag gik turen til fødselsdag hos min Niece - og vanen tro har jeg næsten altid et bundt blomster med, men i dag blev det til et bundt rabarber ude fra haven og hun blev glad for dem..:-D
 

 
Jeg er meget glad for Mynte og bruger det rigtig meget til at lave the af, så selvfølgelig skulle de også have sig en pind med navn på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar