lørdag den 4. juli 2015

Fede Bokstaver og gode ferie bøger...

              Trykker bokstaver... 
 
Jeg fandt disse fede bokstaver som i gammel tid er brugt til at trykke aviser med - så købte så der kunne stå HOME - senere kan det være jeg skal forbi hendes butik hvor hun helt sikkert har flere af disse lækkerier.
 Vi Fandt også en stak nye bøger som jeg håber vi kan få læst lidt i i vores sommerferie hvor vi skal i sommerhus.
Vi har også købt billetter til Cirkus Summarum, vi har ikke fortalt  drengene det endnu, men jeg glæder mig til at se deres ansigt når de får det af vide...:-D
Motor mille, skæg og Brune bjørn er store idoler herhjemme....   
 
I morgen skal Jesper og jeg til Koncert med Rasmus Nøhr ved Davinde sø - det har jeg store forventninger til, både i form af at jeg måske kan nå at læse lidt i min bog og måske også få lidt mere sol på kroppen, samt en dukkert i Søen som man må bade i - hvis man tør for den er fyldt med krebs..:-D
 
Vi skal lige arbejde en uge mere også skal vi holde 3 skønne uger - hvor der bare skal slappes af, læses bøger, bades og forhåbentlig også laves en masse skønne kreative ting...
 
Jeg vil gerne ønske alle en rigtig dejlig sommer derude i det danske land...
              
 
                                  
 
                                          

Ingen kommentarer:

Send en kommentar