onsdag den 8. juli 2015

Haven i billeder

Min Have i billeder.
Et lille kig på min have i billeder - jeg er helt forelsket i den om sommeren og jeg elsker at sidde ude på terrassen og nyde en god kop the. :-D
Den store flotte rosenbusk ude foran står virkelig flot igen, selvom den blev klippet ret meget ned i foråret - men den skyder bare så flot, det er et dejligt syn at komme hjem til hver dag. 
Lavendlerne begynder snart at springe ud - og man kan allerede dufte den dejligt duft hvi man kommer tæt nok på og lige køre fingrene igennem den..
 
Hortensiaen er rigtig stor i år, og man kan se på den hvide at den har nydt godt af at det lille træ blev skåret ned så den kan få luft og måske også lidt mere vand.
 
Alle mine højbede har mange gode vækster i sig, så inden længe er der Ærter, gulerødder, flere rabarber, rødbeder, hindbær og til efteråret står der rigtig mange selleri til alle de dejlige simreretter jeg elsker at lave....
 
Terrassen som er skøn at sidde på her om sommeren også selvom det regner, min kabeltromle er blevet slebet ned så den blå farve er væk, overvejer stadig om den skal bruges som sofabord...
 
Nu vil jeg håbe at alt det gode sommervejr snart er på vej, for om 3 dage går jeg på ferie - hvilket jeg glæder mig rigtig meget til....
 
Rigtig god sommer derude til alle  i skønne mennesker....




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar