tirsdag den 21. juli 2015

Lopper og nye billeder....

 
Lidt Kreativt har jeg da nået....
Lidt kreativt har jeg da nået at lave selvom vi har været ude og opleve nogen fede ting...
Et nyt billed af fugle - som jeg tænker skal blive en gave..
 

 
Jeg kedede mig lidt en enkelt dag og fik vildt meget lyst til at prøve om jeg kunne tegne, så smugkiggede lidt på Helena`s kreative Verden og fik så lavet denne Giraf - den skal i ramme, den er jeg meget glad for....


 
Emil`s hænder og fødder er blevet lavet om til en lille fisk, en svane og en pingvin...:-D

 
Vandmelons ranke - så frisk og sommerlig....

 
Jeg nåede også lige at komme forbi 2 små loppemarkeder og fandt disse lækre ting...

 
Jesper havde fået en god ide med at prøve og lave armbånd i faldskærms snøre - hvilket jeg jo synes var vildt fedt - så jeg gik også i gang og fik lavet disse 3 lækre armbånd til mig selv og et par stykker til drengene....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar