mandag den 2. december 2019

Dekoration udenfor der lyser op i den mørke tid....


1. søndag i Advent & gamle skodder 
Jeg har tømt min loppestand og i den anledning fik jeg mine gamle skodder med hjem som ikke blev solgt derude, gik lidt og grundede over hvad jeg skulle lave med dem, og kom frem til denne løsning - lidt pynt med gran, nogen gamle messing potter med hank og et par husløg. 
Synes den er blevet super fin og rigtig dekorativ i denne mørke tid, og måske skal der er lyskæde på den.

Det første lys blev tændt i går i kransen - jeg elsker denne tid, selvom den er mørk og nogen gange lidt for trist, men så hjælper det at tænde lidt levende lys. 

Her går dagene stærkt når alle 5 drenge er hjemme og de alle skal til en masse ting. 

Hav en dejlig Mandag aften. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar