lørdag den 30. november 2019

Lidt flere Medusa Rensdyr...






Gæs Gæs Gæs...…
( Og lige et par Medusa Rensdyr mere... ;-)

Jeg kan simpelthen ikke stå for de skønne Medusa Rensdyr, og jeg er så heldig, at der hvor jeg har en loppestand ( TakeNow Odense) - der ligger de tit billeder op på fb, hvilke nye sager der er kommet ind, og ja så er det bare at være hurtig.
Nu er jeg så heldig at have 4 forskellige par - men dem jeg ønsker mig allermest er ikke kommet endnu derude, men de hvide med fjer på er jeg meget forelsket i :-) 
Så dem håber jeg en dag jeg får fingrene i. 
Men men men, så i dag da jeg kommer ud for at flytte til en mindre loppestand, så stod disse fine gæs der, så i dag blev det gæs der kom med hjem.
( Nu er det jo ikke hver gang jeg køber noget derude - men tæt på :-)

Det nederste billede er et lille stemningsbillede fra en gåtur i eftermiddags jeg havde med min mindste søn, som bare elsker hans løbehjul - så ja alt hvad han kan komme på af ture, det benytter han sig af. 
Dagen i dag har budt på lidt mere ro end jeg havde regnet med - så en lille portion Brunkager blev bagt til lidt eftermiddags hygge. 
Dagen i morgen står på Julemarked på min søn`s skole. Han går som sagt på Rynkeby Friskole - og ja vi skal bruge hele dagen dernede i morgen stort set - det bliver hyggeligt. 

Hav en rigtig dejlig lørdag aften derude - samt en dejlig søndag. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar