fredag den 22. november 2019

Tilbage på Pinden......

Måske lidt i gang igen med at blogge....

Lysten til at få skrevet en masse kloge og tænkte tanker ned, presser sig meget på - dog er der svært at få det skrevet ned så det giver mening. 
Men livet har givet mig en masse bump på min vej, nogen større end andre. Nogen bump ved jeg godt har været nødvendige for at jeg er kommet i den retning jeg gerne har villet - og når det så er sagt, ja så går det ikke helt som jeg gerne vil det lige nu. 
Livet har igen budt mig nogen ting jeg skal tage stilling til - og forholde mig til, ting der skal tænkes grundigt igennem før store beslutninger bliver taget. 

Men nok om mine bump på vejen - det er jo også snart jul. Og jeg elsker jul og alt den hygge den bringer med sig. 
Jeg har i dag ( måske lidt for tidligt) vil nogen mene, pyntet op til jul - og der er bare ikke noget mere hyggeligt. 
Julemusikken kører også dagligt her - som om min hyggetank slet ikke kan blive fyldt nok op. 

Så fik jeg startet lidt op igen, og vil se om jeg kan få skrevet lidt et par gange om ugen - ikke at jeg ved nogen læser dette, men fordi det er godt for mig at få skrevet lidt tanker ned.

Hav en dejlig aften 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar