torsdag den 28. november 2019

Travlt weekend forude ....

En " hade" gave og lidt til Julemarked.

Min veninde og jeg har i flere år haft en tradition med at skulle se hvem der først nåede at aflevere Virginsk Vinterbær, til den anden. Traditionen startede da vi var til en workshop for mange år siden hvor disse grene var med, og vi begge to var enige om at de var virkelig grimme. Så nåede min veninde at give mig en inden jeg havde set mig om, og ja så kørte den bare derud af hvert år. 
I år nåede jeg det så først - problemet er bare at nu er vi begge to begyndt at holde af dem, så nu er det ikke så sjovt mere jo... :-) 
Så i pr tilsatte jeg lige et par ikke så kønne guld kapslet og lidt tørret grønt - og synes selv jeg kreerede noget der var knap så kønt, helt efter hensigten... Ha ha ha...
Hun synes så det var knap så sjovt....:-)



Min ene søn går på Rynkeby Friskole hvor der skal afholdes julemarked, og hvad der bliver af overskud går jo til hygge med vores børn. Så 2 andre mødre og jeg stod i en del timer og fik lavet disse flotte " gnomer" som vi har døbt dem :-)
De kan købes på Rynkeby Friskole på søndag mellem 10-14 , så kom glad, det bliver super hyggelidt. Der vil også være en del andre boder, samt salg af juletræer og Nisser. 


Mit færdige resultat af min adventskrans i år - har nu over flere dage sat flere kugler i - og er nu tilfreds med resultatet. 


Weekenden byder på en masse hyggelige arrangementer og alle 5 drenge kommer hjem, så bloggen når jeg desværre nok ikke :-)

Hav en rigtig dejlig weekend til alle 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar