lørdag den 23. november 2019

JULENS KOMMEN

JULEN ER PÅ VEJ 

Nu er julen endelig på vej i vores hjem - og jeg har fået en meget stor kærlighed til Medusa`s skønne, finurlige og glædestrålende julepynt. 
Jeg elsker jo som nogen ved at gå på loppemarkeder, og har der været så heldig at finde 2 sæt af de skønne rensdyr. 
Mine røde julekugler har fuldt mig i en del år nu, og jeg elsker når de skal op og hænge, og man kan se den lille mand der kæmper for at holde sig fast til kuglen - måske kæmper han lidt for at julen skal vare lidt længere end den gør. 

Jeg prøver hver dag om jeg kan få skrevet i min dagbog for at få alle tankerne ned, som jeg går og kæmper lidt med - men tror måske dette er bedre for mig, at skrive lidt ned her, som får mig til at få vendt tankerne på en ny måde. 
Men min store tanke lige nu er at det er rigtig svært at skabe en ny familie, når der er børn med i, og det er dine og mine, og alt hvad der hermed følger. 
Men mon ikke med tiden at det bliver nemmere og al begyndelse er svær? 
Jeg håber og tror på at det bliver bedre med tiden.

Hav en dejlig lørdag - til trods for det triste og mørke vejr. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar