tirsdag den 26. november 2019

Smukke blomster i en mørk tid..


Smukt med smukt på. 

På en gåtur i Kerteminde by i dag, så jeg denne fine og lækre opstilling til indgangen på et stort hotel - og måtte simpelthen bare have et billed af den. Farverne sammen med de smukke krukker i terracotta står så smukt sammen. 
Selvom vi lige har forladt sommeren, så glæder jeg mig til at foråret er på vej igen og jeg kan plante vores krukker til med smukke blomster.
Jeg prøver hver dag at være så optimistisk som muligt - jeg kan godt have tendens til at være lidt sortseer - men jeg vil så gerne ændre mit syn på rigtig mange ting - så selv den mindste ting, som dette lige arrangement, kan få mig til at smile bredt. 
Dagen har også bragt på et lille barsels besøg - hvilket jo altid får et dejligt smil frem, og nøj hvor var han dog lækker.

Aftenen står på kæreste tur og dejlig mad. 
Rigtig god aften til alle. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar