lørdag den 28. juli 2012

Dejlig sommerferie lakker mod enden....





Jeg har lavet denne lækre og søde rygsæk til en af mine dagpleje børn som skal i børnehave snart, jeg mangler lige at sætte snore i til at lukke den med og en enkelt knap... Synes den er fantastisk sød og rigtig retro... Man kan også applikere navne på istedet....




Denne krans lavede jeg sidste efterår af ellekogler, ca. 2 store bæreposer fyldt med dem, og den er stadig rigtig fin, så den ´kan godt klare en vinter mere.,.. Jeg har sprøjtet lidt "sne" på den så den så rigtig julet ud...




Drengene nyder sommerferien i sommerhus, og vandet var lækkert og dejlig sandstrand så de bare kunne lege og hygge sig...
Vi havde en fantatisk uge med dejligt solskin, en tur i BonBon land og besøg af lidt familie, så vi kunne ikke ønske os nogen bedre ferie...


Jesper og Frederik måtte lige ud og mærke vandet en aften vi gik tur på stranden, og det blev der jo et fantatisk billed ud af...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar