søndag den 29. juli 2012


En tur i BonBon land med Farbror thomas og Tina.. Den første tur blev i blæksprutten som ungerne syntes var sjov...




Efter et par timer rundt i hele parken var ungerne godt varme og trængte til at blive kølet lidt af, så der var dette fantastiske sted med masser af vand og glæde til ungerne.. Frederik skulle lige tø lidt op inden han begav sig ud i det våde, men så fik den også gas, det var en rigtig dejlig dag og vi havde det flotteste vejr, faktisk i hele vores uge i sommerhus....



Så blev tasken færdig og jeg glæder mig rigtig meget til at skulle give den væk om 3 uger, men alligevel synes jeg den er så flot så jeg helst ville beholde den selv, men det duer ikke...

Hvad synes I?????


Så fandt jeg endelig ud af at lave de små svampe som jeg længe har prøvet at lave, men har simpelthen ikke kunne få det til at passe sammen, men så sad jeg lige og kiggede lidt i en af alle mine lækre bøger med kreative ting og fandt så lige den fantastiske og nemme opskrift som var dejlig nem..
Bogen kan klart anbefales, jeg fandt den en dag i Brugsen men den er fyldt med mange lækre ting, Familiesysler af Pernille Albers og Inge Skovdal....
God læselyst hvis i finder den... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar