fredag den 13. juli 2012

Fine armbånd og dejlige blomster... :-D



Rigtig dejlig weekend til alle, jeg når ikke mere kreativt denne weekend da jeg skal til 5oårs fødselsdag i morgen og overnatte i et dejligt sommerhus med min mand og svoger og svigerinde, det bliver så dejligt, også børnefri weekend.... :-D

God weekend..





Rigtig fede armbånd...

Disse armbånd er bare super fede, jeg har fundet dem DIY inde på Karenklarbaeksverden.blogspot.com, hvor hun har rigtig mange fine ting man kan prøve at lave selv... Jeg Har lavet dem i nogen stærke flotte farver med guld, det var lige hvad jeg havde også en lilla stjerne knap... Jeg synes de er rigtig flotte...


Så er jeg også igang med at hækle vimpler som skal hænge ude på terassen her i vores ferie, og husker os på at det er sommer og der gerne skulle være en masse solskin og sommer hygge derude, selvom vejret jo ikke rigtig er med os, men vi håber stadig...
Dem kan man også finde på Karen Klarbæks verden...


Nogen gode venner kom lige forbi med en kasse blomster den anden dag og nogen af dem fik lige plads i denne krukke, resten i en stor krukke i indkørslen...
Dejligt med lidt nye farver...

Jeg har længe kigget på disse vindmøller i Bogen MAGISKE MÅNEDER, super lækker bog med mange gode ideer og spændende madopskrifter, og så fik jeg endelig lavet dem, så nu skal jeg bare have fundet nogen pinde de skal sidde på, for lige nu kan de ikke rigtig dreje rundt... Jeg har lavet dem i karton, sat lidt smart tape på og sat en nål igennem hvor der bagpå er sat et stykke viskelæder som skal gøre at de kan køre rundt... De er super dokorative og kunne også bruges som en lille gave hvis man skulle på besøg hos nogen børn...




Vi har simpelthen den mest fantastiske rosen busk ude i haven, som de sidste 2år er kommet med så mange flotte roser, sådan en rigtig sart lyserød, dog er de desværre fyldt med bladlus i år så de kom ikke længere end terassen.. :-D Er der nogen gode råd til hvordan jeg får bladlusene af mine blomster????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar