onsdag den 11. juli 2012


Så er der blevet lavet lidt små projekter igen... En ny toilettaske manglede jeg da den anden gik i stykker sidst vi var i sommerhus... Og er egentlig ret tilfreds med mit færdige arbejde eftersom jeg stadig er lidt ny i det med at sy...


Bagefter begav jeg mig ud i et projekt med at sy en top til en 50års fødselsdag vi skal til på lørdag, og den blev da også ret sød.. Den er lidt længere i den ene side, men det er meningen... :-D Men synes de små knapper nede i hjørnet lige giver det sidste unikke præg på toppen...


Samtidig med alle de andre projekter jeg har haft gang i, har jeg også siddet og hæklet på et nyt pude betræk til sofaerne, og det blev bare lige som jeg gerne ville have det...:-D

Ellers går mine dage bare med at arbejde, jeg åbner tidligt i denne uge og har børn helt til 16.30 så det er nogen lange dage, men så går vi jo heldigvis på ferie på fredag, i hele 3 uger.... Det bliver så skønt...
Vi skal en uge i sommerhus på sjælland, det fantastiske dejlige sommerhus vi snart har været i mange gange, men jeg glæder mig lige meget hver gang, så vil vi også bare gerne have lidt dansk sommervejr også, gerne med lidt solskin...:-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar