tirsdag den 4. september 2012

 
Denne smukke buket fik jeg i fredags da jeg måtte sige farvel til min store pige i dagplejen, hun skulle i børnehave. Hun blev rigtig glad for sin rygsæk som jeg havde lavet til hende, så det var en god måde at få hende sendt afsted på.. :-) Men savner hende det gør jeg...
 

 
Sprutten kom til verden igår og jeg synes den blev super sød... :-)

 
Min mor syntes jeg skulle have denne lækre æske fra Green Gate, så den er nu fyldt op med kantbånd og andre gode sager... Så mange tak Mor....


 
Jeg har været igang med et par tullebukser til emil længe, men har haft svært ved at komme igang, så da mine forældre kom med drengene igår, fik jeg lige lidt kyndig hjælp af min mor, og vupti så var der et par bukser, men næste gang vil de ikke blive syet i velour, det er godt nok ikke særlig samarbejdsvillig...!!!!!
Men nu må vi se om han kan passe dem, ellers kender vi nok nogen andre der kan...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar