tirsdag den 25. september 2012

Syltning, nye/gamle kage dåser og trækasser.....





 
Åhh.... Det har været en dejlig dag... :-D
 
Idag fik jeg 2 gamle kagedåser som er rigtig fede og bliver så flotte at have stående ude i køkkenet når der skal bages julekager...
Det glæder jeg mig meget til...
Jeg fik også lige til tusket mig 2 gamle trækasser som skal bruges til grøntsager og syltede sager, som skal stå ude i garagen hvor jeg fik ryddet lidt sidste weekend til alle mine ting, så det hele bliver sat derud imorgen hvis jeg lige når det..
Er på kursus lige nu, og det er godt nok hårdt når jeg plejer at arbejde hjemme og har tid til at lave alle dagens daglige gøremål imens børnene sover, men nu skal det hele lige pludselig klares om aftenen, og det er HÅRDT!!!!!
Men jeg fik igår aftes syltet mine 4,3kg græskar som jeg havde lagt i lage om søndagen, så var jo nød til have dem lavet færdige igår. Smagte lige på dem idag sammen med min mor, og fik da også en ros for dem, skønt når det er første gang jeg prøver at sylte... :-D
Men nøj hvor er man smadret når man kommer hjem efter en hel dag ude af huset, så kan man godt mærke sin krop.. Og når man er så træt om aftenen, ja så bliver der desværre ikke tid til at lave så meget kreativt... øv øv..
 
 
Så nu må det vist være sove tid. Godnat til alle derude....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar