søndag den 16. september 2012

Puha sikke en dag...:-)


 
Søndag morgen mener man jo helt bestemt at der må børnene da have forstået at man sover en lille bitte smule længere end i hverdagen - men men men, Emil kom kl. 05.30 og syntes at nu skulle vi stå op, så han kravlede ned under dynen til mig og puttede hans små kolde tæer ind på mine lår, og ja så vågner man altså... :-) men ind i seng med ham og besked på at sove lidt mere, men det holdt kun i 30 min så var begge drenge vågnet også måtte jeg overgive mig... :-(
Men kom da igennem morgenen med at lave rugbrødsdrys ud af nybagt rugbrød som desværre ikke kunne skæres da det var for løst, men det blev også bare super lækkert, også med hakkede mandler og brun farin i, det skulle I prøve..
 
Jeg havde nogen chilier liggende som jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre med, så lige en hurtig lage blev kogt også blev de syltet...:-) Så må vi se hvordan de smager om et par uger...
 
Derefter gik turen hjem til min morfar for at låne nogen patent glas, da jeg snart skal prøve at sylte græskar, det elsker jeg bare, men synes simpelthen de er for dyre at købe.. Videre over at sætte blomster på min mormor`s gravsted, hun havde fødselsdag på tirsdag hvis hun havde levet.... Savner hende rigtig meget og ville gerne have haft at hun havde set mine dejlige drenge vokse op..
Derfter gik turen hjem til mine forældre for at få et stykke mad og sætte Frederik af til et par timers hygge hos Mormor og Morfar, imens jeg var ude at løbe Kerte løb ( en meget lille by uden for Aarup på fyn) sammen med min lillesøster og hendes løbeklub, 5km på 40.43min, lidt dårlige end sidst jeg løb, men har heller ikke trænet nok til det... Men en rigtig god tur i skøn natur med min søster... Tak for dagen søs...:-)
 
Derefter hjem og hente Frederik og fik en masse lækre grøntsager med hjem fra mine forældres have, og det er jo bare fedt...:-) Så tak for det Mor og Far...
 
En super dejlig dag - Men nu er jeg også helt smadret....Puha, sofaen kalder....
 
Håber alle andre har haft en god søndag ligesom Jeg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar