tirsdag den 9. oktober 2012

PUHA^........ Hårdt at gå i skole igen....


 
Ja så fik jeg lavet en lille smule lækkert herhjemme, det er godt nok hårdt at gå i skole igen, for vi lære bare så meget som skal lagres hele tiden, og det er mit hoved ikke vant til, så har været rigtig træt de sidste par uger...:-) Men fedt at være ude blandt  mennesker... voksne mennesker:-D
Jeg har fået lavet en stor stak pebernødde kager som mine medkursister skal have glæde af imorgen, så håber jeg de kan lide dem..
Og igår fik jeg brygget nogen kandiserede mandler, valnødder og hasselnødder sammen, de smager fantastisk, blev Emil og jeg enige om da vi prøve smagte idag... :-)
Alt det kreative må vente lidt, for har slet ikke noget tid til sådanne ting lige for tiden.....
 
Alle må have en rigtig god uge....

 
Emil og farbror Thomas sidder og ser Bamse på månen, Emil syntes det var vildt hyggeligt og fantastisk...:-D Sjældent han sidder stille til noget fjernsyn, andet end lige Bonderøven..:-D
Så et stort skulder klap til Farbror.....
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar