onsdag den 17. oktober 2012

Lækkert brød og nougat horn....


 
Så fik jeg prøvet at bage grydebrød - eller det blev så til et stegeso brød, min lecruset gryde har et plastik håndtag på låget så det kan ikke tåle de højeg varmegrader, så måtte finde en anden løsning og havde desværre ikke andre brød der passede til gryden, men det blev rigtig lækkert og smager rigtig skønt... Så glæder mig til at mine forældre kommer og henter vores vasketøj i eftermiddag ( vaskemaskinen stod af i sidste uge og ved ikke hvornår de kommer og laver den), så kan de smage det dejlige brød samt de lækre nougat horn med lidt marcipan i, de smager himmelsk... Opskrift kommer senere.. :-D


 
Frederik og Emil har holdt fridag idag, jeg havde kun 1 dagpleje barn så vi havde tid til at hygge lidt... Haven blev ordnet af min store dreng der rev blade og grene sammen på græsplænen og fik det hele smidt i skraldespanden - så han har bare været en stor hjælp idag... :-D
Et par kastanje dyr fik vi også lavet til formiddag...

 
Emil gad ikke rigtig at hjælpe os, men fik lavet nogen dejlige kager i legehuset til os....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar