søndag den 21. oktober 2012

RIGTIG HYGGEDAG....

 
Jeg havde nogen gamle bodyer liggende fra Emil af, hvor der var kommet lidt pletter på, så kunne ikke rigtig sælge dem videre, men fandt så lige på at lave disse lækre poser, så har jeg stadig nogen dejlige minder fra alt deres lækre tøj... :-D 
Så skal jeg så bare lige finde ud af hvad de skal bruges til....

 
Frederik havde besøg af Mathilde fra børnehaven idag, vi gik på legepladsen med kurven og fandt en masse flotte blade som de så kunne lave bladkranse ud af, men de kunne ikke rigtig koncentrere sig om det, så det var hurtigt overstået igen... Og videre til en ny leg.. :-D
( Men så kunne jeg da komme ind på sofaen og ligge lidt, er røget ind i en gang halsbetændelse som gør at jeg har ondt i både øre og nakke også... øv øv...)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar