tirsdag den 8. januar 2013

Lidt nyt til hjemmet....



                                                                         
I Juleferien fandt jeg disse lækre puder i Netto, de skal udgøre det der skal blive min stil, eller ihvertfald hjælpe mig til at få den ført lidt mere igennem herhjemme, jeg synes jeg har svært ved at få det hele til at passe lidt sammen, og da jeg ikke er til det total strømlinet og enkle er jeg nok bare nød til at prøve mig lidt frem.... Jeg har fået sat lidt nye og gamle ting sammen på de efterfølgende billeder... Hvad synes i? hvordan kan jeg få det til at hænge sammen, eller passer det fint nok sammen??







 
Det sidste billed her er inde fra dapleje rummet hvor min ugle og min hæklede pude har fået lov at være nu, der passer de nok bare bedst... :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar