torsdag den 10. januar 2013

Lækkert omslag til min højt elskede varmedunk...


              Fedt at nå lidt mens børnene sover skønheds søvn...


Min højt elskede varmedunk som jeg bare ikke kan undvære, har fået nyt omslag, og det trængte den også til..
Jeg fik ideen fra nedenstående bog som jeg købte på kreativ messen sidste år...
Super god bog med masser af gode ideer, så har plukket et par stykker ud til jer... :-)



Rigtig lækker bog med masser af gode ideer til hele året...


 
Her ser i hvordan den ser ud i bogen, jeg havde bare ikke noget tykt filt som jeg lige kunne bruge, så brugte hvad jeg havde.. Men oprindeligt er den lavet i kraftigt filt syet op i siden med uldgarn med tungesting...


 
Nu vender billedet forkert, men her er der brugt et syltetøjsglas, limpistol, grene og grensaks. Klip grene lige i den ene ende så det kan blive til bunden, ellers laver man dem bare forskellige længder som man synes man ønsker det. Limes herefter på glasset og så er der en fin vase eller lygte..


 
INSEKT ZOO....
 
Der er brugt vindelstråd de små kære dyr her, også er det kun fantasien der sætter grænser... Jeg skal helt klart prøve at lave nogen af de fine dyr snart....

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar