tirsdag den 1. januar 2013

Rigtig godt Nytår.....

 
 
GODT NYTÅR....
Jeg vil gerne ønske alle der læser min blog og andre bloggere et rigtig godt nytår. Vi kom rigtig godt ind i det nye år, drengene holdt fin stand og var med til at skåle det nye år ind ( dog havde de vand i deres champagne glas..:-D), men de klarede det fint og fik set lidt raketter også...
Dagen idag har foregået stille og roligt, jeg fik revet lidt blade sammen i haven som jeg længe har gået og tænkt på, fik ryddet op så jeg er klar til at mine dagpleje børn kommer imorgen, og fik også lige syet disse fine frugt poser til drengene da de skal have deres egen frugt med i børnehaven fra imorgen af...
Frederik skyndte at sætte sig på den pose med stjerner, men Emil er heldigvis lige glad... :-D)
 
Så må det vist også være blevet sengetid for mig, en ny dag i et nyt år truer forude.. :-) Men dejligt med et nyt år, så alle mine projekter kan få lidt længere tid at løbe på...
 
Sov godt derude... :-D
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar