lørdag den 17. august 2013

Lidt mere styr på hjemmet.... :-D

 
 
Så blev mit soveværelse (næsten) færdigt...
Ja så fik vi lavet det sidste i soveværelset, dog mangler jeg at få sat nyt tapet på mine skabslåger, men det er heldigvis ikke noget der haster så meget...
Jeg er super glad for resultatet og jeg elsker at være inde på soveværelset, alt dagens lys kommer så dejligt derind så jeg elsker at sidde derinde og læse, tage mig en pause liggende på sengen og kigge ud på skyerne eller have plads til mit strygejern, så jeg nu kan stå derinde og stryge.... :-D Fantastisk....
 
 
Mit sengebord er en gammel træ kasse hjemme fra min morfar, så er den blevet rengjort og vasket også fungere den fint som bord til min blade og bøger...
Jesper gad ikke have et stående, jeg havde ellers en ekstra kasse stående til det, men så må jeg jo bruge den til noget andet....:-D


 
Min Kähler vase har fået plads indtil videre i soveværelset, jeg ved ikke helt hvor den skal have fast plads endnu....


Frederik`s værelse er også så godt som færdigt, han fik billeder hængt op den anden dag også fandt jeg den skønne grønne papirs kugle i Søstrene Grene som fik plads inde hos ham.....


Mit sorte bord har stået i mit bryggers - men i torsdags fik vi sat varmeveksler op, så alt skulle væk og ja så blev der jo sat nogen rør op så mit bord ikke kunne være der mere. Derfor fik det denne nye plads, i vores gang imellem værelserne og der står det også bare rigtig fint også kan vi bruge det til lidt opbevaring..

Mit ene hjørne ligner desværre noget der er løgn lige nu og jeg HADER ROD, men sådan er det bare og vi skal lige finde ud af hvad vi så skal have der....
enten en bordplade med skabe under eller et højskab.....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar