torsdag den 15. august 2013

Min ferie er snart slut.... øv øv øv...

 
Jeg var lige forbi Søstrene grene den anden dag og de har disse søde kugler lavet i meget tyndt papir - men hold nu op hvor er de skønne....
Den ene fik plads i stuen og den anden fik et pat perler på og ind på Frederik`s værelse....
Han elsker alt sådan nogen ting - ligesom sin mor...




 
Idag har Frederik fået lov til at være alene hjemme i 10 min til morgen mens jeg fik afleveret Emil - og han var stort set ligeglad med at jeg havde været væk, han sad bare og så fjernsyn og tænkte ikke rigtig over det... :-D
Her til eftermiddag havde jeg så en aftale med hans SFO om at de skulle sende ham over til Lillebror`s børnehave hvor vi så ville vente, og han var slet ikke til at skyde igennem, det var simpelthen så stort for ham at han selv havde pakket sin taske og var gået afsted for at møde os....
Han er ved at være en stor dreng - men det går lidt for stærkt nu synes jeg... :-((
Men da vi kom hjem lavede vi os en smoothie`s, vores helt almindelige som jeg kan få drengene til at drikke...
1-2 bananer
natural yogurt
æblejuice og lidt sødemiddel hvis der er behov for det...
(idag snød jeg lige et par donuth ferskener i - hvilket gjorde den virkelig god og drengene smagte det ikke... :-)





 
Jeg har fået lavet en del spænder.  Jeg er blevet konsulent for Fairtail og skal ud og sælge en masse lækkert børnetøj til en masse skønne damer, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til... :-D
Og de små piger skal jo også have noget at sætte i håret, så har lige fået lavet lidt demo modeller, så må vi se om damerne kan lide dem...
De store blomster sidder på hårspænder til hestehaler, som det lange spænde med de 5 hjerte på...
 
Men nu er min ferie snart slut og hverdagen begynder også for mig igen - 4 uger også skal jeg på blomsterbinder kursus i 4 uger - hold nu op hvor jeg glæder mig.... :-D
Også er min symaskine vel også snart færdig til den eftersyn....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar