lørdag den 10. august 2013

SOMMEREN NÆSTEN SLUT....... :-(

 
Sommerferien slut.... (næsten)...
Ja så er den sidste uge for min mand og drengene ved at være slut.. ( jeg tager lige 1 uge mere):-D
Imorgen slutter vi af med et besøg af nogen gode venner, så har vi også næsten nået at se alle i vores ferie....
 
Men vi har da nået rigtig meget i vores ferie, og vi har samtidig fået slappet af og set alle de dejlige mennesker som vi holder rigtig meget af... :-D
Jeg havde fået lavet lidt småting til sommerhuset, puder som jeg havde lovet Jesper`s tante og en vimpel ranke blev det også til... Så må der komme mere til i løbet af årene...:-D og vi er bare super taknemmelige for at vi må få lov til at låne det en uges tid om året...
Det betyder meget for os...:-D
 
 
 
 
 



Jeg fik dette søde skilt af min lillesøster den anden dag, og synes jo også det passer godt til mit køkken, jeg elsker at have gæster og varte lidt op... :-D

Vi havde jo bare det mest fantastiske sommer vejr i vores ferie og drengene nød at kunne komme ud og bade hver dag...
Jeg sagde en dag til Emil : hvem kommer først unde vandet - og med det samme ligge han sig ned på maven inde i vandkanten og siger.... " det gjorde jeg".....:-D
Han er ikke helt nem at snyde....Men total uimodståelig....

Frederik elsker at dykke ned og finde vandmænd til lillebrors spand inde på land.....

Jesper`s morbror havde længe lovet dem en sejltur, så de var ikke til at skyde igennem da båden blev sat i vandet og de kunne komme afsted..
Det er bare stort... :-D


Det dejlige sommerhus....


 
Vi brugte en dag på at køre i Knuthenborg Safaripark, sammen med min skønne svoger og svigerinde, og vi havde bare en super hyggelig tur og hvor er det bare et fedt sted at tage hen, jeg har aldrig været der, men det var bare det hele værd... gør jeg gerne igen...!!!
 



Under turen i Knuthenborg var stolene taget ud af bilen og drengene kunne frit sidde og stå som de ville, de var noget de kunne lide....


 
Ja også om aftenen så trængte vi til lidt hygge og ro efter drengene var lagt, også er der jo ikke noget mere fedt end et bål....



En dag i Nykøbing Sjælland hvor Jesper kommer fra - blev så en tur ud forbi Rørvig havn hvor vi skulle prøve at fange krabber - den eneste krabbe vi fik fanget, ja den fangede jeg... :-D det var mere Jesper og mig der synes det var sjovt at fange krabber, drengene ville hellere løbe rundt og hoppe i vandet...

 
Kanalrundt farten i København nåede vi også - min dejlige svoger havde sørget for billetter og samtidig skulle vi have hans motorcykel med hjem som Jesper skal låne et lille stykke tid - også har jeg bil hele min sidste uges ferie, det bliver fedt....!!!!


 
Da jeg var lille tog vi altid i Den Fynske Landsby for at se H.C. Andersen spil - og jeg har engang som lille set dette stykke også, SVINEDRENGEN....
Det var så fedt at sidde der på rækkerne igen og opleve magien og stemningen ved et teater stykke.
Frederik min store dreng var helt opslugt af det og spurgte da stykket var slut, - " spiller de det ikke engang mere"??
( tit når han ser en film kan han godt se den 2 gange i træk!!!:-D)
 
Men nu er det ved at være slut for denne ferie og 5 uger mere venter mig med arbejdet inden jeg skal på alle mine forskellige kurser, hvis ikke jeg er så heldig at finde mig et nyt job inden - hvilket jeg virkelig håber....
 
Må i alle have en god weekend derude.... :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar