torsdag den 29. august 2013

God start som sælger for Fairtail......

                                    Mit første party...

I Tirsdags var jeg ned hos min veninde og holde mit første party og det gik faktisk rimelig godt - dog fik jeg vist snakket lidt for længe.. :-D
Men al begyndelse er svær, så i aften går jeg lidt anderledes til værks, præsentere lidt mindre tøj og gæster får mere tid til at mærk, føle og se det hele hvilket jeg selv lægger rigtig meget pris på...
I aften skal jeg over til en masse piger jeg kender, det bliver spændende hvordan det så er, men jeg glæder mig helt vildt...

I aften vil jeg prøve at se om jeg kan huske at tage et par billeder når tøjet er sat op, der glemte jeg helt i min nervøsitet den anden dag... :-D

Alt det kreative når jeg ikke rigtig så meget af lige for tiden - dog solgte mine risposer og suttesnore godt den anden dag...:-) Det er sliddet værd..

Have en rigtig god dag derude.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar