søndag den 8. september 2013

BLOMSTERBINDER KURSUS..... SÅ FEDT...:-D

 
Min første uge på blomsterbinder kursus...
Så er den første uge gået og jeg er helt vild med mit kursus... det kunne jeg godt gå på i rigtig
lang tid - men jeg har kun 5 uger tilbage... men håber da lige jeg kan komme på julebinderi kurset til november...:-D
Her ser i et lille udpluk af noget af det jeg har lavet og som måtte med hjem....
 




 
En kær kollega var blevet opereret i fredags så hun fik denne dejlige store buket som hun kunne nyde derhjemme... :-D


 
Noget så enkelt som en hortensia knop kan gøre det ud for en fin dekoration.

 
ÅBENT HUS......
Mit første åbenthus herhjemme, der var 3 kunder, men satser så bare på at jeg får fat i lidt flere kunder til de store arrangementer jeg skal ud til...:-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar