mandag den 30. september 2013

En ny uge er startet....

 
 
 
De sidste 2 uger er igang....
Så er de sidste 2 uger af mit kursus som blomsterbinder gået i gang, og jeg synes det er trist at tænke på, jeg er bare landet på den helt rigtige hylde med at lave blomster..
 
 
Her har jeg fået lavet et stort fad kun med ting fra naturen, ikke nogen blomster som sådan og bare lige hvad man får lyst til at sætte i.




 
Min lille granskov som kan laves om efter hvad den skal bruges til, den bliver super flot til jul...

 
Idag fik vi mulighed for at lave kranse som vi selv skulle forme ud af grene, det var rigtig nemt at lave...
Der er lagt et par enkelte grene af vindheks på, lidt kastanjer og nogen hvide svampe fra skoven...
 


 
Der sker ikke rigtig så meget andet herhjemme lige for tiden end at være på kursus, få børnene til aktiviteter, lave madpakker og alle de andre kedelige gøremål som jo desværre skal gøres og som desværre tager alt min tid om aftenen...
Og imorgen starter jeg op efter 2 ugers pause med Demoer af Fairtail børnetøj, så skal jeg lige ud lidt flere gange igen...:-)
 
Men i må alle have en rigtig god uge derude....:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar