søndag den 22. september 2013

Dejlig Weekend.....


Mine 2 skønne drenge - godt trætte efter at have været i tivoli oppe på Kræmmermarkedet....
 


 
Jeg har købt et æble og et blomme træ på sidste weekends Åbent landbrug, dem fik jeg sat i jorden igår, og det blev bare rigtig hyggeligt, de står tæt ved mine højbede, så det bliver en lille have for sig dernede....


 
Aftens maden igår blev tilberedt på bål, suppe og flutes... Det er super hyggeligt at sidde ude i haven og lave maden og bare nyde stilheden og mørket der begynder at sænke sig...
Også er man bare godt træt når man har været ude sådan en hel dag som vi var igår....



 
Mit eneste køb på årets Langeskov Kræmmermaked - jo Emil fik også lige et par lækre tykke sutsko og Frederik fik en Diamant, hvilket han længe har snakket om...

 
Jeg har prøvet at lave stål hjerte ud at vindselstråd, som jeg har viklet rigtig mange gange rundt op et styropur hjerte, normalt skal det så bare over bålet så forsvinder alt flamingoen, vi gjorde det at vi hældte Acetone over ( under emhætten) så opløser det sig også, men der sad lidt tilbage, så igår blev de lige lagt på bålet engang...
De er bare så fine og dekorative....






Et lille fint fad med mos, husløg og et par grene - så enkelt kan det gøres....
 
 
 
 
Frederik fandt lige alle perlerne frem igen og er nu igang med at producere nye perleplader...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar