fredag den 20. september 2013

Endelig weekend.....

 
 
 
 
 
 
 
Blomsterbinder kursus...
Jeg har været så heldig at få lov til at komme på 6 ugers blomsterbinder kursus i forbindelse med min opsigelse, hvilket jeg er super glad for da jeg altid har ønsket mig det... :-)
Det her er lidt af det jeg selv har lavet samt vores opgave for denne uge med buketter til en kendt...
 
 Min Brudebuket...
 
Min dørkrans med hortensia, små hvide bær og grønt....

Min hjemmelavede træstamme til hoved døren, hvor der hele tiden kan sættes nyt i....

Hugo og han fik følgeskab af to mere..:-)

Bare lidt hygge til bryggerset....


 
Æblekuglen som jeg fik lavet idag, super flot og elegant....

Min buket til en maler...

 Sådan kan man også lave en lille dekoration.

En buket til kronprinsesse mary..

Artiskokker på et stativ af lyng..

En Ketsjer til Caroline....
 
En buket til Gitta Nørby.


 
H.C. Andersen

En frugt avler...

En gartner...



En fin buket til Rasmus Seebach..

Og den sidste til Søren Ryge...
 
Det var lige alt hvad jeg havde lige nu.. Det er hårdt at være ude at huset og skal have fyldt hovet med så mange nye ting, når man bare er vant til at gå herhjemme og hygge sig....:-)
Så alt det kreative er kun i form af blomster lige for tiden....
 
Hav en god weekend derude alle sammen....:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar