torsdag den 3. oktober 2013

Flot trold pils kugle og nogen rigtig fede bordskånere....

Bårebuket og en stor trold pils kugle blev lavet onsdag..
Idag har jeg ikke været afsted da Frederik og Emil skulle til nogen forskellige ting, så det kunne ikke rigtig betale sig at tage afsted.
Men jeg fik lavet denne flotte bårebuket og den kan jo videreudvikles til en kistepynt, dog kræver det nok lidt mere øvelse, men det er jo fedt at kunne det hele..
Den minder meget om en alm oasis opsats med en dekorativ dekoration, men alligevel bygges de op forskelligt.  
 
 
 



Laksefarvede roser og chrysantenum sammen med lidt pære og sankt hans urt, det er nogen flotte efterårs farver..

Min store krukke ude foran har længe trængt til nyt så et par vindhekse, nogen fede rustikke grene, lidt afklippede lyng ( bare som bund dække) og nogen flotte pyntegræskar, så kan man hurtigt få noget fint ud af det...



 
MIn trold pil kugle som tog lidt tid at lave, man bygger et skelet først med 4-6 runde ringe som bindes sammen, derefter skal man så sidde og sætte andre grene i hele vejen rundt og ind imellem hinanden, det er et stort arbejde, men hold da op hvor er jeg glad for den...


 
En af de andre fra kurset havde fundet dette flotte pynte græskar som ligner en svane, den fik lige lov til at stå derinde sammen med en lille lyskæde...



 
Jeg har fået solgt en del af mine suttesnore, så jeg fik lavet lidt flere igår, så glæder mig til at se hvad folk siger til dem i de farver....


 
En veninde fortalte mig om de lækre bordskånere fra Ferm living, og ja de er fede, men da alt for dyre....:-)
Så jeg fandt kugler i Søstrene Grenes og lavede disse to selv.
De er sat på lædersnøre og lavet en god knude der ikke kan gå op...
Så fandt jeg det fede stempel og det passer jo lige til mine ting, så det må de også have...
( Der står Home Made på).....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar