mandag den 21. oktober 2013

iPAD..... SÅ KOM DEN I HUSET....

 
En flagranke er blevet færdig til aflevering - håber modtageren bliver glad for den... :-D

 
Lidt efterårs hygge har der sneget sig ind her - jeg kan simpelthen ikke lade være og jeg elsker bare denne årstid helt vildt.... :-D
 

 
Mine 2 små skuffe lysestager som jeg købte sidste år i Netto for den store sum af 2,- stykket er kommet fint frem igen... Jeg så dem i det nye Isabellas hvor de var pyntet fint op og kom i det samme om at - SÅDAN NOGEN HAR JEG JO.....:-D

 
Ja så kom der også en Ipad i huset hos os, og drengene slås om den hele tiden, de synes bare det er det fedeste at have en masse spil de kan spille....
Emil maler fisk hele tiden - han er jo en stor dyre elsker. så jagt spillet vi har vil han overhovedet ikke i nærheden af.... :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar