tirsdag den 15. oktober 2013

Sidste dag vel overstået og jeg fik mit kursus bevis.....

 
Sidste dag på blomsterbinder kursus...
Så kom den sidste dag på blomsterbinder kursus - det var godt nok trist, jeg kunne sagtens have taget 6 uger mere, men jeg må nøjes med en uge i november hvor jeg skal på julebinderkursus.
 
 
 
Pigerne her på de to billeder var super hyggelige at være sammen med og vi har givet hinanden en masse gode ideer på de 6 uger og har ligeledes hjulpet hinanden hele vejen igennem..
Tak for den gode tid sammen piger... :-D


 
Vores ene lærer havde det som en tradition at komme med skildpadder sidste dag - hvilket jeg jo syntes var vildt fedt - det er bare en af mine chokolade favoritter...



 
Jeg nåede lige at få lært at lave dette søde træ, en stamme som er sat fast i ler eller oasis, bundet nogen små grene med Hortensia på og omviklet med lidt mos så man ikke ser stilkene.
Min mor fik dette søde træ....  


 
Den store krukke jeg lavede en af de første par uger trængte til at blive pyntet om, så den fik plantet et tuja træ sammen med nogen små husløg, en jordbær plante og nogen små svampe der aldrig forgår....



 
Lidt planter vi har lavet ude på skolen, Fladpil, Hortensia, husløg og Georginer.
Spændende og se om jeg kan få sådan noget til at blive godt når det er helt fra starten af...
 
En af dagene i den sidste uge havde jeg desværre en sygedag med den mindste og lige præcis den dag skulle de prøve at lave svampe og blad fade i grov beton ude på skolen... Øv Øv Øv siger jeg bare...
Det var så en af de ting jeg havde glædet mig til - men de havde så været så søde at lave nogen til mig som jeg kunne få med hjem..
De små på det øverste billed er lavet i urtepotter, de store på næste billed er lavet lidt i fri form, men hvor de har puttet bark og grene og hvad de ellers lige kunne finde af fede objekter til at give et specielt præg på svampene og de blev da også bare så fede....:-D
 

 
 

 
Jeg lavede en buket til børnehaven en dag vi skulle til afslutning, der kom både lidt kastanjer og pynte græskar i så den kunne appellere lidt til børnene også...
Og de voksne blev rigtig glade for den....






 
Jeg har nydt hvert et minut på kursus som blomsterbinder og kunne sagtens se mig selv stå at lave det hver dag.....
Så hvis nogen høre om et job siger i bare til....:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar