mandag den 21. oktober 2013

VIL DU MED EN TUR I SKOVEN???

 
Min mormor døde desværre da jeg ventede Frederik - og jeg savner hende stadig super meget.
Så vi kørte forbi kirkegården i Efterårs ferien og lagde dette flotte hjerte til hende, så håber jeg hun får glæde af det rigtig længe...

 
Drengene, deres kusine, min mor og jeg tog en tur i skoven efter kirkegården, og det var bare det fedeste skovturs vejr - vi fandt en masse flotte svampe og en masse lækre grene med kogler på, som jeg bare måtte have med hjem, og de er snart brugt alle sammen, så det kan da godt være jeg skal forbi skoven engang mere inden jul....:-)








 
Vi snakkede meget om at det er farligt at spise svampe som man finder i skoven - hvis man ikke har kendskab til om de kan spises eller ikke og da Emil jo er glad for næsten alt slags mad turde jeg ikke andet end at sige at alle svampe i skoven er giftige.... :-D
Og det godtog han fint..




 
Der var lidt ufarbare veje, men det gjorde bare det hele endnu mere sjovt...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar