mandag den 28. oktober 2013

Dejlig weekend....

Baby og Børne Bazar i Ullerslev i søndags...
Søndag var jeg til Børne og baby Bazar sammen med Lone fra Kreaklubben - vi havde et bord hver og fik solgt rigtig godt begge to...:-)
Jeg havde Fairtail Børnetøj med også og nåede da også at få 2 demoer ind til november måned - så det var nogen gode timer givet godt ud..
 
I lørdags var jeg til Kreative dage i Fredericia messecenter, super godt som altid, og fik da også købt ind til nogen fine øreringe, armbånd, lidt nyt julepynt og et nyt abonnement på Kreativ Strik...
Ellers er lige for tiden igang med at se om jeg kan bestå et Truck certifikat, hvilket jeg godt kan blive i tvivl om da det faktisk er lidt indviklet... Jeg ved ikke helt om jeg skal bruge det til noget, men det er altid godt at kunne lidt forskelligt...:-)
Men der er masser af lektier og opgaver så fredag kommer afgørelsens time.... :-D  
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar